top of page

Group

Public·173 members

Cerita Gay Budak Sekolah


LINK === https://blltly.com/2trX1V



Cerita Gay Budak Sekolah


Aiman kawan dangan Arif dari sekolah menengah tingkatan lagi. Tapi masa itu, Aiman dengan Arif tak kawan rapat sangat macam hari ini. Aiman masuk Sekolah Menengah Kebangsaan Temerloh masa tingkatan dua. Tapi Arif masuk Sekolah Menengah Kebangsaan Temerloh masa tingkatan satu lagi.


Kami sama kelas, sama bilik asrama, juga katil sebelah-sebelah. Masa rehat, kami selalu lepak dalam kelas sama-sama. Padahal pihak berkuasa sekolah tak benarkan ada dalam kelas waktu rehat sebab takut berlaku kecurian. Tapi Arif kata tak apa, dia sudah "kawtim" sama pengawas. Arif kata juga, kita bukan nak curi barang tapi kita tak ada duit nak rehat, buat apa nak buang tenaga jalan-jalan. Orang bagi rehat, rehatlah.


Aiman dengan Arif sama-sama tinggal dalam Negeri Bukit Bergondol Darul Balak, yang masih banyak penghuninya orang tua nyanyuk, konon-kononnya ada talian saudara dengan Datuk Menteri Fasola yang hobi masa lapangnya menebas hutan. Kiranya adalah juga bau-bau bacang dengan Datuk Menteri, sebab masa kempen pangkah itu hari dapat juga merasa rezeki balak Datuk Menteri Fasola seperti beras sepuluh kilogram satu guni satu keluarga dan beg sekolah warna merah jambu yang ada roda. Pun begitu, sikit pun rezeki Datuk tak tersangkut di rumah-rumah orang tua nyanyuk yang anak-anak mereka bukanlah ada talian darah dengan Datuk Menteri Fasola yang rajin menebas hutan itu.


Dengar kata, nama orang tua nyanyuk yang anak mereka bukan saudara Datuk Menteri itu tak payahlah diberi-beri, sebab anak-anak sudah mampu pasang bateri dekat jantung bapak masing-masing bagi panjang umur. Nanti rasa terhina pula anak-anak mereka setakat bagi beras dengan beg sekolah tarik warna merah jambu.


Lepas itu kami masuk tempat yang Arif kata port itu. Aiman tengok ada budak sekolah lain. Dari segi pemakaian, baju melayu yang nampak lebih kepada pakaian seragam itu Aiman dapat agak mereka dari Sekolah Menengah (A) Al-Khairiah. Sekolah Menengah (A) yang dekat depan masjid ini.


"uhuk.. uhuk.. ," Aiman terbatuk. Tekak Aiman rasa macam pedih-pedih. Mulut pula rasa pahit-pahit kelat. Aiman tengok Arif sudah tergelak. Budak-budak pakai baju melayu pelik tadi pun macam nak tergelak, tapi mereka senyum sahaja.


Oleh sebab Aiman dengan Arif telah melanggar salah satu undang-undang tersebut, kami berdua telah dijemput hadir ke mahkamah dorm B tanpa pengetahuan sahabat setingkatan lain, tanpa pengawasan exco, tanpa warden, tanpa pegawai keselamatan serta dalam keadaan yang amat sunyi jam tiga pagi hari Khamis. Kami pergi dengan berani, tak macam penulis blog berani mati yang lari bila sudah ada waran tangkap. Sampai dimahkamah Aiman dengan Arif dihakimi oleh Abang Topek yang kami semua kenali sebagai Panglima Tulus Berani Tingkatan Lima. Semua senior menghormati dia. Ada juga rasa pelik sikit-sikit, pakai susuk ke apa Abang Topek ini. Apa yang paling penting, walaupun hukuman meraka adalah sepak terajang, mereka masih bertanya sebelum jatuh hukum, bukan macam sejenis pasukan keselamatan Negaraku yang pakaian mereka macam bomba itu jatuh hukum tak banyak cakap, dalam pun tak boleh cerita. Eh, pakaian mereka macam bomba Patutlah suka main sembur-sembur air.


"Selalunya kalau aku cakap dengan kayu, aku sepak kayu tu," Abang Topek macam guna bahasa kiasan. Aiman macam kayu yang diam. "budak-budak ade tak cerita pasal aku sepak budak form four terpelanting ke locker sampai pecah"


"sampai hari ni aku merokok, entah berapa ratus dah duit ayah aku habis untuk aku beli rokok masa sekolah ni saja" Abang Topek diam sebentar. "dah berapa tahun aku tipu ayah aku, gila banyak dosa. Dosa kering," Abang Topek pandang muka Aiman yang sedang menumpukan perhatian kepada dia dan kemudian dia tersenyum.


"janji dengan aku, tahun depan aku dah habis sekolah, kau pulak tingkatan tiga. Lepas habis sekolah aku dah tak tahu apa jadi dengan kau. Aku dah sumpah, aku takkan jejak tanah sekolah ni lepas ambil sijil SPM."


"aku tak boleh tolong kau kalau nak hidup selesa dekat asrama ni.




About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

  • PhuongLien NhaSuong
    PhuongLien NhaSuong
  • Carter Wilson
    Carter Wilson
  • martina Gifens
    martina Gifens
  • Aditi Shaha
    Aditi Shaha
Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page